Les formations Marketing

Les formations Marketing

Cours de formation en marketing local France.

Nos Clients témoignent

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Plans de cours Marketing

CodeNomDuréeAperçu
adintroIntroduction to Advertising7 heuresCe cours d'une journée est conçu pour quiconque souhaite gérer et / ou produire sa propre publicité efficacement ou est nouveau dans une fonction marketing et doit comprendre le fonctionnement de la publicité.
myccmrMarketing for your company: Understand customer, do marketing right28 heuresComprendre le marketing Touchez les sentiments de vos clients Prépare ton propre plan Faites en sorte que votre marketing et votre activité répondent aux attentes des clients et les surpasser .
3246Social Media - facebook, twitter, blog, youtube, google+7 heuresL'objectif du cours est de permettre aux participants d'acquérir une maîtrise des fondamentaux des principales plateformes de médias sociaux et de leur utilisation dans diverses industries .
b2bbrandmanB2B Brand Management7 heuresUn grand nombre de cours traitent de la gestion de la marque, mais peu d'entre eux se concentrent sur le branding Business to Business. Ce cours met l'accent sur l'image de marque B2B, qui est sensiblement différente de la gestion de la marque B2C.
pginttradeA Practical Guide to International Trade14 heuresPourquoi devriez-vous assister?

Nous vivons et travaillons sur un marché de plus en plus mondialisé, qui offre des opportunités à chaque tournant. À certains égards, le marché mondial est de plus en plus accessible, notamment grâce à Internet. Cependant, avec la multiplication des opportunités, une concurrence accrue et la plupart des complexités (concernant le commerce international) restent en place.

Connaître les meilleurs moyens de trouver votre place sur le marché international est essentiel au succès et à la croissance de toute entreprise. Nous pouvons vous fournir des informations utiles et des exemples de meilleures pratiques pour concrétiser vos objectifs et vos projets de croissance internationale.

- L’entreprise représente-t-elle un défi croissant pour vous et votre entreprise?
- Avez-vous besoin de trouver de nouveaux marchés et de nouveaux clients? Devez-vous augmenter vos ventes et votre rentabilité?

Si la réponse est oui à l'une de ces trois questions, alors c'est une nécessité. Les connaissances que nous vous donnons vous feront pénétrer de nouveaux marchés et vous permettront de trouver de nouveaux clients.

Transformer la théorie en pratique:

L'objectif de cette formation de deux jours est de simplifier et d'expliquer les processus du commerce international. Vous laisserez notre événement plus confiant et plus positif pour continuer et développer vos activités internationales. Nous fournirons plusieurs exemples (impliquant des échanges commerciaux en Extrême-Orient, en Europe de l'Est, aux États-Unis et sur d'autres marchés), des études de cas et des exercices pour vous permettre d'améliorer vos connaissances sur le commerce international.

Qui devrait être présent?

- Ce cours est destiné aux responsables commerciaux et marketing et aux professionnels impliqués dans le commerce international.
- Ce cours est également vital pour tous ceux qui commercent avec d'autres marchés et doivent améliorer leurs connaissances et leur approche.
yourbbUnderstanding Your Brand and Your Business21 heuresPublic Ce cours est conçu pour tout le personnel ayant besoin d'une vue plus large de leur secteur d'activité leurs rôles spécifiques en son sein; et de leur implication dans l'amélioration de sa contribution à l'organisation dans son ensemble Format du cours Une combinaison de: Discussions facilitées Diapositives Des exercices À la fin de l'atelier, les participants seront en mesure de: Expliquer ce qu'est la "marque" et comment ils peuvent l'influencer Comprendre le processus pour les stratégies de changement et la position de votre entreprise en leur sein Détailler les principes pertinents qui sous-tendent tout changement dans une entreprise Réaliser l'importance des relations client / parties prenantes dans le bon fonctionnement de toute entreprise Définir les aspects financiers d'une entreprise et de la part des délégués de cette entreprise Déterminer les aspects importants de la négociation pour assurer le meilleur résultat possible pour leur secteur d'activité .
PRICES101B2B Power Pricing! 12 Principles of Pricing Strategy To Boost B2B Profits - 1 Day Course7 heuresThis is the one day version of the award winning course that helps you stop leaving money on the table, convert more sales, get bigger judgements, and gets your customer to perceive more value in your product offering while making them feel more comfortable spending money. It's like a 7th generation smart phone for your pricing designed by someone who was responsible for training in the marketing and sales department of the world's biggest biotech company which had both B2C and B2B operations.

Awards:
A shortened version of this training program, developed by Philippe -- who was responsible for training in the marketing and sales department of the world's biggest biotech company -- won its presenter, "Top Trainer" at the 2016 B2B Master conference in Kiev.

Course Description:
When asked to choose a pricing order which would maximize revenue in a sales situation, 95% of managers, directors, even CEOs of huge internet companies choose the option which would cost them almost 45% of sales. Learn how to create pricing environments and product matrixes which have been shown again and again to make customers and clients feel more comfortable spending money, using ideas developed and researched by some of the world's biggest companies and Nobel prize winners. Achieve 15%, 23%, 43%, and greater increases in sales and revenue with simple, low cost strategies which are applicable in virtually every aspect of B2B sales. Every entrepreneur, director, graphic designer, sales manager, consultant, advertising specialist, and human being responsible for their own brand should see this seminar at least once in their lives. Indeed, it is essential knowledge for those in the R&D department and tasked with developing new products because an understanding of how customers see a product matrix and spend money within it are key and can lead to significantly different levels of revenue and profit for the company.

A lot has changed in the world in the last 60 years. You’re not communicating with technology from the 1960s, like snail mail – or clunky typewriters. In the time it has taken for us to develop our communication tools of today, Nobel Prize winning economists and other researchers have forged ahead in the understanding of human behaviour.

You will be exposed to case studies and study after study in field after field of pricing, value estimation and purchase decision making to discover common threads in human behaviour and how to create both more perceived value in your product line offering as well as increase sales for year-end reports. You will learn to guide decisions of your customers with phenomenon so powerful they work in every field from pricing to human mate selection to world renowned “magic” acts (who are quick to admit there is no magic, but only psychology). You will never look at your prices the same way again.

What You Will Learn To Boost Your Business:
By taking this course, you will:
- Better understand the pricing strategies of the world's biggest companies
- Get a leap ahead of the competition in the sales arms race
- Learn how to create a pricing environment which makes your customers feel more comfortable spending money
- Learn and, importantly, UNDERSTAND, the proper order of pricing presentation in many negotiation and sales situations and why the wrong order can cost you 45% of your sales
- Learn how to create a product and pricing matrix which can increase product sales by up to 34%
- Learn how to ask a question which will double or triple the price paid for a bottle of wine at auction
- Learn how to add one inexpensive counter-intuitive option to product options which can increase sales by up to 40%
- Learn how one company raised prices by 10% and increased revenue by 95% and why this worked
- Learn how to implement several interesting pricing strategies of successful businesses as revealed by some of the world's greatest business strategy researchers
- Learn how to implement pricing strategies to reposition your brand on a market wide basis
- Learn how to better design your store layout and/or brochures for more sales
- Learn how to create a pricing environment which will guide your customers to options which are more profitable for you
- Improve your skills in advertisement layout and merchandise display based on key psychological principles
- Learn how to create product packages which will increase sales without increasing prices
- Learn how to use some items to create a demand for other items
- Learn how to increase the perception of value and quality using price
- TAKE MOST OF THE GUESSWORK OUT OF YOUR PRICING

What People Have To Say:
"While we worked together at the world's biggest biotech company, and Philippe did training in our marketing and sales department, he came up with more good ideas in one week than our whole company came up with in a year. Every business, executive, manager, and entrepreneur should hear his pricing and business seminars once."
Michael Ketcham, Former Sales Manager - Monsanto
Saint Louis, Missouri, USA

"I have been successfully managing sales for decades and I can say this is a mind taking and action provoking session -- with sparks! I highly recommend it."
Anton Yatchenko
Sony (Co-Owner 12 Moscow Stores)

"Worth every Euro. Fascinating."
Till Lesinski - Project Manager
BMW - Munich, Germany

"Extremely useful and enjoyable for everyone."
Natalia Semenkova - Manager of Marketing
Dixy
(a top 3 grocery retail chain in Russia)

"Philippe is an enthusiastic, clever guy with a lot of good ideas. He helped us redesign our menus and develop new and interesting products to increase our sales and profits."
Alexandra Kutepova - Art Director,
Gastronimica Restaurant Holding
(Sky Lounge and Florentini Restaurants, Moscow)

Miscellaneous:
This day long course includes several exercises which allow participants to get a better feel for the principles in use, with feedback from the course instructor.
PRICES102B2B Power Pricing! 12 Principles of Pricing Strategy To Boost B2B Profits - 1.5 Day Course with Half Day Sales and Marketing Evaluation14 heuresCeci est la version de deux jours du cours primé vous aide à cesser de laisser de l'argent sur la table, à convertir davantage de ventes, à obtenir des jugements plus importants et à faire en sorte que vos clients perçoivent davantage de valeur dans votre offre de produits tout en se sentant plus à l'aise C'est comme un téléphone intelligent de 7e génération conçu par quelqu'un qui était responsable de la formation dans le département marketing et ventes de la plus grande société de biotechnologie au monde, qui avait des activités B2C et B2B Prix: Une version raccourcie de ce programme de formation, développé par Philippe qui était responsable de la formation dans le département marketing et ventes de la plus grande société de biotechnologie au monde, a remporté le prix «Top Trainer» lors de la conférence B2B Master 2016 à Kiev Description du cours: Lorsqu'on leur demande de choisir un ordre de prix qui permettrait de maximiser les revenus dans une situation de vente, 95% des directeurs, directeurs, même PDG de grandes sociétés Internet choisissent l'option qui leur coûterait près de 45% des ventes Apprenez à créer des environnements de tarification et des matrices de produits qui ont été montrés encore et encore pour que les clients et les clients se sentent plus à l'aise de dépenser de l'argent, en utilisant des idées développées et recherchées par certaines des plus grandes entreprises et lauréats du prix Nobel Réalisez des augmentations de 15%, 23%, 43% et plus des ventes et des revenus grâce à des stratégies simples et peu coûteuses qui s'appliquent à pratiquement tous les aspects des ventes B2B Chaque entrepreneur, directeur, graphiste, directeur des ventes, consultant, spécialiste de la publicité, et l'être humain responsable de leur propre marque devrait voir ce séminaire au moins une fois dans leur vie En effet, il s'agit d'une connaissance essentielle pour le département R & D et pour le développement de nouveaux produits car la compréhension de la façon dont les clients voient une matrice de produits et dépensent de l'argent sont essentielles et peuvent générer des revenus et des bénéfices significativement différents Beaucoup de choses ont changé dans le monde au cours des 60 dernières années Vous ne communiquez pas avec la technologie des années 1960, comme le courrier postal - ou les machines à écrire maladroites Dans le temps qu'il nous a fallu pour développer nos outils de communication d'aujourd'hui, les économistes lauréats du prix Nobel et d'autres chercheurs ont avancé dans la compréhension du comportement humain Vous serez exposés à des études de cas et étudiez après étude dans le domaine de la tarification, de l'estimation de valeur et de la prise de décision d'achat pour découvrir des points communs dans le comportement humain et comment créer plus de valeur perçue dans votre gamme de produits rapports de fin d'année Vous apprendrez à guider les décisions de vos clients avec un phénomène si puissant qu'ils travaillent dans tous les domaines, depuis la tarification jusqu'à la sélection humaine en passant par des actes "magiques" de renommée mondiale (qui admettent qu'il n'y a pas de magie, mais seulement de psychologie) Vous ne regarderez plus jamais vos prix de la même manière Ce que vous apprendrez pour stimuler votre entreprise: En prenant ce cours, vous allez: Mieux comprendre les stratégies de prix des plus grandes entreprises du monde Faites un bond en avant de la compétition dans la course aux armements de vente Apprenez à créer un environnement de prix qui permet à vos clients de se sentir plus à l'aise pour dépenser de l'argent Apprendre et, surtout, COMPRENDRE, l'ordre approprié de la présentation des prix dans de nombreuses situations de négociation et de vente et pourquoi la mauvaise commande peut vous coûter 45% de vos ventes Découvrez comment créer une matrice de produits et de prix qui peut augmenter les ventes de produits jusqu'à 34% Apprenez à poser une question qui va doubler ou tripler le prix payé pour une bouteille de vin aux enchères Apprenez à ajouter une option contre-intuitive peu coûteuse aux options de produits, ce qui peut augmenter les ventes jusqu'à 40% Apprenez comment une entreprise a augmenté ses prix de 10% et augmenté ses revenus de 95% et pourquoi cela a fonctionné Apprenez à mettre en œuvre plusieurs stratégies de prix intéressantes pour des entreprises prospères, comme l'ont révélé certains des plus grands chercheurs en stratégie d'entreprise au monde Apprenez à mettre en œuvre des stratégies de tarification pour repositionner votre marque sur l'ensemble du marché Apprenez à mieux concevoir la disposition de votre magasin et / ou des brochures pour augmenter vos ventes Apprenez à créer un environnement de prix qui guidera vos clients vers des options plus rentables pour vous Améliorez vos compétences dans la mise en page de la publicité et l'affichage des marchandises en fonction des principaux principes psychologiques Apprenez à créer des packages de produits qui augmenteront les ventes sans augmenter les prix Découvrez comment utiliser certains éléments pour créer une demande pour d'autres éléments Apprenez à augmenter la perception de la valeur et de la qualité en utilisant le prix PRENDRE LA PLUPART DU GUESSWORK DE VOTRE PRIX Ce que les gens ont à dire: «Alors que nous travaillions ensemble dans la plus grande société de biotechnologie au monde, et Philippe a suivi une formation dans notre département marketing et ventes, il a eu plus de bonnes idées en une semaine que toute notre entreprise en un an , et l'entrepreneur devrait entendre ses prix et séminaires d'affaires une fois " Michael Ketcham, ancien directeur des ventes Monsanto Saint Louis, Missouri, États-Unis "Je gère avec succès les ventes depuis des décennies et je peux dire que c'est une séance de réflexion et d'action provoquant des étincelles! Je le recommande fortement" Anton Yatchenko Sony (CoOwner 12 Magasins de Moscou) "Ça vaut chaque euro, fascinant" Jusqu'à Lesinski Project Manager BMW Munich, Allemagne "Extrêmement utile et agréable pour tout le monde" Natalia Semenkova Directrice du marketing Dixy (une chaîne de magasins d'alimentation du top 3 en Russie) "Philippe est un gars enthousiaste, intelligent et plein de bonnes idées qui nous a aidé à revoir nos menus et à développer de nouveaux produits intéressants pour augmenter nos ventes et nos profits" Alexandra Kutepova Directrice artistique, Restaurant Gastronimica (Sky Lounge et Restaurants Florentini, Moscou Divers: Cette version de deux jours de ce cours vous permet de passer plus de temps à comprendre et appliquer ces principes et permet une meilleure couverture de certains principes Cela permet également à votre groupe de consacrer une demi-journée à l'étude de votre situation tarifaire particulière et de développer des solutions avec la participation du formateur .
PRICES103B2B Power Pricing! 12 Principles of Pricing Strategy To Boost B2B Profits - 1.5 Day Course with 3.5 Day Sales and Marketing Evaluation35 heuresThis is a five day version of the award winning course that helps you stop leaving money on the table, convert more sales, get bigger judgements, and gets your customer to perceive more value in your product offering while making them feel more comfortable spending money. It's like a 7th generation smart phone for your pricing designed by someone who was responsible for training in the marketing and sales department of the world's biggest biotech company which had both B2C and B2B operations.

Awards:
A shortened version of this training program, developed by Philippe -- who was responsible for training in the marketing and sales department of the world's biggest biotech company -- won its presenter, "Top Trainer" at the 2016 B2B Master conference in Kiev.

Course Description:
When asked to choose a pricing order which would maximize revenue in a sales situation, 95% of managers, directors, even CEOs of huge internet companies choose the option which would cost them almost 45% of sales. Learn how to create pricing environments and product matrixes which have been shown again and again to make customers and clients feel more comfortable spending money, using ideas developed and researched by some of the world's biggest companies and Nobel prize winners. Achieve 15%, 23%, 43%, and greater increases in sales and revenue with simple, low cost strategies which are applicable in virtually every aspect of B2B sales. Every entrepreneur, director, graphic designer, sales manager, consultant, advertising specialist, and human being responsible for their own brand should see this seminar at least once in their lives. Indeed, it is essential knowledge for those in the R&D department and tasked with developing new products because an understanding of how customers see a product matrix and spend money within it are key and can lead to significantly different levels of revenue and profit for the company.

A lot has changed in the world in the last 60 years. You’re not communicating with technology from the 1960s, like snail mail – or clunky typewriters. In the time it has taken for us to develop our communication tools of today, Nobel Prize winning economists and other researchers have forged ahead in the understanding of human behaviour.

You will be exposed to case studies and study after study in field after field of pricing, value estimation and purchase decision making to discover common threads in human behaviour and how to create both more perceived value in your product line offering as well as increase sales for year-end reports. You will learn to guide decisions of your customers with phenomenon so powerful they work in every field from pricing to human mate selection to world renowned “magic” acts (who are quick to admit there is no magic, but only psychology). You will never look at your prices the same way again.

What You Will Learn To Boost Your Business:
By taking this course, you will:
- Better understand the pricing strategies of the world's biggest companies
- Get a leap ahead of the competition in the sales arms race
- Learn how to create a pricing environment which makes your customers feel more comfortable spending money
- Learn and, importantly, UNDERSTAND, the proper order of pricing presentation in many negotiation and sales situations and why the wrong order can cost you 45% of your sales
- Learn how to create a product and pricing matrix which can increase product sales by up to 34%
- Learn how to ask a question which will double or triple the price paid for a bottle of wine at auction
- Learn how to add one inexpensive counter-intuitive option to product options which can increase sales by up to 40%
- Learn how one company raised prices by 10% and increased revenue by 95% and why this worked
- Learn how to implement several interesting pricing strategies of successful businesses as revealed by some of the world's greatest business strategy researchers
- Learn how to implement pricing strategies to reposition your brand on a market wide basis
- Learn how to better design your store layout and/or brochures for more sales
- Learn how to create a pricing environment which will guide your customers to options which are more profitable for you
- Improve your skills in advertisement layout and merchandise display based on key psychological principles
- Learn how to create product packages which will increase sales without increasing prices
- Learn how to use some items to create a demand for other items
- Learn how to increase the perception of value and quality using price
- TAKE MOST OF THE GUESSWORK OUT OF YOUR PRICING

What People Have To Say:
"While we worked together at the world's biggest biotech company, and Philippe did training in our marketing and sales department, he came up with more good ideas in one week than our whole company came up with in a year. Every business, executive, manager, and entrepreneur should hear his pricing and business seminars once."
Michael Ketcham, Former Sales Manager - Monsanto
Saint Louis, Missouri, USA

"I have been successfully managing sales for decades and I can say this is a mind taking and action provoking session -- with sparks! I highly recommend it."
Anton Yatchenko
Sony (Co-Owner 12 Moscow Stores)

"Worth every Euro. Fascinating."
Till Lesinski - Project Manager
BMW - Munich, Germany

"Extremely useful and enjoyable for everyone."
Natalia Semenkova - Manager of Marketing
Dixy
(a top 3 grocery retail chain in Russia)

"Philippe is an enthusiastic, clever guy with a lot of good ideas. He helped us redesign our menus and develop new and interesting products to increase our sales and profits."
Alexandra Kutepova - Art Director,
Gastronimica Restaurant Holding
(Sky Lounge and Florentini Restaurants, Moscow)

Miscellaneous:
This five day course allows for a day and a half to cover the principles of pricing with several "brains-on" exercises for your group. It then allows for three and a half days to look at your current pricing strategies and a redesign using pricing strategies to boost your sales.
BUSSCI01The 30 Most Important Research Studies in Business to Boost Your B2B Bottom Line7 heuresTurn your company into a well oiled sales machine. Your communication tools aren't the same ones used in the 1960s. Since then we have gone from hand written notes and typewriters to 7th generation smart phones. In the same time we have gone from typewriters to smart phones leading behavioural science researchers and Nobel Prize winning economists have discovered amazing things about what makes business people tick. In this training seminar, we bring you the 30 most important studies in business science to boost your bottom line. We look at the most important science in sales, persuasion, presentations, business communication, advertising, website design, and meetings.

Course Description:
Train your team to make the MOST of your business!
- Did you know that in business negotiations where you hold your meetings can make upto a 50% difference in the share of the pie you negotiate?
- Did you know that serious studies show that there are at least TWO things you can do in the 15 minutes before a BIG meeting that can make the difference between success and failure?
- Did you know that by adding one counter-intuitive option to a list of two options for a customer can boost sales by up to 43%? Did you know the time of day you schedule your meetings can have a big impact on their likelihood of success or failure?
- Did you know that in one large experiment, one simple practice moved the percentage of deals closed from 12.5% to 67% -- and that these closed deals were also 18% more beneficial to both parties?
- Did you know that with presentations, within 7 seconds your audience has judged everything about your trustworthiness, believability, and more -- and there are a handful of things you can do to influence this?

We cover these phenomena and many others, which, if implemented and concentrated on can revolutionise your business and increase your conversions and profitability. Not just for businesses of every kind, but anyone who runs their own personal brand.

What People Have To Say About Other Talks Designed by Philippe:
"While we worked together at the world's biggest biotech company, and Philippe did training in our marketing and sales department, he came up with more good ideas in one week than our whole company came up with in a year. Every business, executive, manager, and entrepreneur should hear his pricing and business seminars once."
Michael Ketcham, Former Sales Manager - Monsanto
Saint Louis, Missouri, USA

"I have been successfully managing sales for decades and I can say this is a mind taking and action provoking session -- with sparks! I highly recommend it."
Anton Yatchenko
Sony (Co-Owner 12 Moscow Stores)

"Worth every Euro. Fascinating."
Till Lesinski - Project Manager
BMW - Munich, Germany

"Extremely useful and enjoyable for everyone."
Natalia Semenkova - Manager of Marketing
Dixy
(a top 3 grocery retail chain in Russia)

"Philippe is an enthusiastic, clever guy with a lot of good ideas. He helped us redesign our menus and develop new and interesting products to increase our sales and profits."
Alexandra Kutepova - Art Director,
Gastronimica Restaurant Holding
(Sky Lounge and Florentini Restaurants, Moscow)

Miscellaneous:
This day long course includes several exercises which allow participants to get a better feel for the principles in use, with feedback from the course instructor.
digimarketingDigital Marketing14 heuresCette formation est la mieux adaptée pour les personnes dans le marketing numérique et des stratégies La formation couvre les concepts essentiels pour gagner du terrain sur les médias numériques Il fournit aux délégués une introduction aux concepts clés du marketing numérique, du marketing mobile et du marketing des médias sociaux au marketing par courriel, au marketing PPC et au référencement À la fin de la formation, nous comprenons l'importance de l'analyse et de la bonne stratégie avec des exemples appropriés .
flockdbFlockdb: A Simple Graph Database for Social Media7 heuresFlockDB est une base de données de graphe distribuée, ouverte et déficiente, pour la gestion de graphes de réseau larges mais peu profonds Il a été initialement utilisé par Twitter pour stocker les relations entre les utilisateurs Dans cette formation en ligne, les participants apprendront comment configurer et utiliser une base de données FlockDB pour répondre aux questions des médias sociaux, par exemple qui suit qui, qui bloque qui, etc À la fin de cette formation, les participants seront en mesure de: Installez et configurez FlockDB Comprendre les caractéristiques uniques de FlockDB, par rapport à d'autres bases de données graphiques telles que Neo4j Utilisez FlockDB pour gérer un jeu de données de graphique volumineux Utilisez FlockDB avec MySQL pour fournir des capacités de stockage distribué Interrogez, créez et mettez à jour les bords de graphes extrêmement rapides Scale FlockDB horizontalement pour une utilisation dans les environnements Web en ligne, à faible débit et à haut débit Public Développeurs Les ingénieurs de bases Format du cours Partie conférence, discussion en partie, exercices et pratique lourde de handson .
digimarketingchinaDigital Marketing in China14 heuresCette formation est la mieux adaptée pour les gens dans le marketing numérique et les stratégies La formation couvre les concepts essentiels pour gagner du terrain en Chine grâce aux médias numériques Il présente les principaux concepts de marketing numérique, du marketing mobile et du marketing sur les médias sociaux au marketing par courriel, au marketing PPC et au référencement À la fin de la formation, nous comprenons l'importance de l'analyse et de la bonne stratégie avec des exemples appropriés .
mailmanCustomizing Email with GNU Mailman 314 heuresMailman 3 est vraiment une suite de 5 projets: Centrer le système principal de traitement et de livraison des messages, exposant une API REST pour le contrôle administratif Nécessite Python 34 ou plus récent Postorius les nouvelles interfaces utilisateur web construites sur Django HyperKitty le nouvel archiveur, également construit sur Django mailmanclient une liaison Python à l'API REST du core Compatible avec Python 2 et Python 3 Bundler un installateur pratique Public Ce cours est destiné aux développeurs et aux ingénieurs qui ont l'intention d'incorporer Mailman 3 dans leur flux de travail .
netmrkUsing The Internet As A Marketing Channel For Businesses14 heuresWhy Focus On Using The Internet As A Marketing Channel [for Promotion & Consumption of your products and/or services]?

Your company may have a superior product in terms of Brand Recognition, Pricing & Usability however - without giving adequate attention to the path that the product takes before it end up in the hands of the end user; your organization can quickly find itself losing significant market share.

The internet is becoming increasingly involved in the purchasing decisions of the end user. The internet can be both a strategic Promotion as well as Consumption channel. The challenge however is for organizations to incorporate the internet into the corporate plans from a strategic perspective.

Benefits of attending this comprehensive course will include :

- Learning practical tips how to stabilize existing client bases, acquire new customers and ultimately drive revenues
- Getting simply stated, armed with the practical, down to earth, tried and tested information
- Enabling the organizations to modify and extend their strategies & Tactics as appropriate in order to separate themselves from the competition

Why should you attend?

The overall effective use of the internet as a channel to market works in conjunction with the existing components of the Business strategy, such as Branding, Pricing, the USP & specific target Market segments in order to ultimately sell more to existing customers as well as acquiring new ones. As the focus of this program extends far beyond the standard practice of a company having a website and employing an agency to run Pay Per click campaigns all those involved with the Sales, Marketing and Support functions of the organisation will gain from exposing themselves to the content of the seminar.

Prochains cours Marketing

FormationDate FormationPrix [A distance / Classe]
B2B Power Pricing! 12 Principles of Pricing Strategy To Boost B2B Profits - 1.5 Day Course with Half Day Sales and Marketing Evaluation - Poitiersjeu, 2018-09-06 09:303000EUR / 3600EUR
Digital Marketing - Amiens, Centre Villejeu, 2018-09-06 09:303000EUR / 3600EUR
Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media - Nantes, Zenithjeu, 2018-09-06 09:301500EUR / 1900EUR
Social Media - facebook, twitter, blog, youtube, google+ - Orléans, gare centralelun, 2018-09-10 09:301090EUR / 1490EUR
Using The Internet As A Marketing Channel For Businesses - Grenoble, Centre Ville proche Garemar, 2018-09-18 09:303000EUR / 3600EUR
Weekend Marketing cours, Soir Marketing formation, Marketing stage d’entraînement, Marketing formateur à distance, Marketing formateur en ligne, Marketing formateur Online, Marketing cours en ligne, Marketing cours à distance, Marketing professeur à distance, Marketing visioconférence, Marketing stage d’entraînement intensif, Marketing formation accélérée, Marketing formation intensive, Formation inter Marketing, Formation intra Marketing, Formation intra Enteprise Marketing, Formation inter Entreprise Marketing, Weekend Marketing formation, Soir Marketing cours, Marketing coaching, Marketing entraînement, Marketing préparation, Marketing instructeur, Marketing professeur, Marketing formateur, Marketing stage de formation, Marketing cours, Marketing sur place, Marketing formations privées, Marketing formation privée, Marketing cours particulier, Marketing cours particuliers

Réduction spéciale

Formation Lieu Date Formation Prix [A distance / Classe]
Ubuntu Server Overview Clermont-Ferrand, ZI Le Brézet mar, 2018-08-28 09:30 1350EUR / 1750EUR
OCEB Certified Expert in BPM - Business Advanced Exam Preparation Poitiers mer, 2018-10-03 09:30 1575EUR / 1975EUR
One Day Workshop for PEAP Authentication of Windows 7 Supplicant using a Cisco Switch as Authenticator and Windows 2008 R2 Server Amiens, Centre Ville ven, 2018-10-05 09:30 1350EUR / 1750EUR
Distributed Messaging with Apache Kafka Nantes, Zenith mar, 2018-10-09 09:30 2970EUR / 3570EUR
Protractor: End-to-end testing for Angular web applications Paris, Opera Bourse jeu, 2018-10-18 09:30 2970EUR / 3570EUR
MongoDB for Developers Marseille, Quartier du Prado lun, 2018-11-19 09:30 2700EUR / 3300EUR

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